今日我11點幾起身(好眼訓耶)岩岩起左身...老公豬打俾我WO><跟住同佢傾左一陣.我又訓過.........點知訓唔著
老母又叫我帶聰B(細佬)去CUT頭髮........我帶佢去左我CUT開果到啦..............都CUT得佢幾令仔.(xdd")
跟住我同佢番左屋企..佢話要洗頭先-v-....同整番個令仔look...........整完之後去左m記食野.........叫佢黃耀落黎.......
我話有國家大事傾(吹水姐xdd")...叫左佢落黎......佢同我地一齊食m記.之後係m記坐左一陣…就上左我屋企
老母又叫我出葵芳wo.我就換3.....黃耀同我地一齊去.........去到...我帶我隻鞋去換番..(因為太大了...唔岩著)
換完就上左去搵老母..佢同老豆係到食緊野.............我就坐左係到.............老豆俾左100我地去買野食
我冇買..........買左隻鞋.(都幾令嫁)..........又叫老母俾錢我去買褲............之後聰b(細佬)叫老母買紅色con屎(ALL star)
俾佢wo...........老母話紅色好人妖wo 又唔買wo...........跟住細佬就閃左人.我跟住閃啦.......跟住我地去左(新網)
到打機.我冇打 睇聰b打..............打完之後...我地去左搭車閃人...............各自番屋企換3................去左五人場玩
我叫左林真x黎玩....同曾子康......司徒.同千業黎玩,,,,,,,,,,玩左一陣就去左中華(網吧)見到郭永豪條仆街
唔洗我打機wo.我係咁打佢.....最後佢都冇打機.請我飲野..............跟住去左5人場玩lu
好好玩呀...今日
|