今日打比賽...我地嬴左協恩呀
haPpY曬,,,,,11比10...當時我,林xx同
麥xx都鸁到喊呀!!D男仔問我地嬴定輸呀?
我地講輸左,,,人地輸左....
果陣時我地笑到肚痛呀!!!
哈哈~~
By:汶
cM*