| «‹ July 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2006 年 7 月 25 日 星期二  |
三天之美麗回憶~  |
|
 
呢三日(星期六至一)真係好開心lo,~一定要補打返!
星期六,最後一日補課,補完課就同阿真&佢既表姐去
街la~佢表姐係最後一日lu,星期日就要走,所以臨尾
都要玩返夠本!!
第一站係金鐘,我都係第一次去,好鬼風趣ga佢表姐,
好快就同佢熟la,跟住搭叮叮去銅鑼灣影貼紙相,哎呀!
個裝飾唔夠time整,所以有D冇咁令~之後又去石像,
噴水池...狂影,我都冇咩影因為me著學服ma~-.-
況且我影相技術咁好~haha,仲係咁教阿真表姐罷pose tim~
跟住返青衣城既三聯買book,仲欠四本~
星期日去左送佢既表姐,^^有D唔捨得tim~不過唔可
以比佢知道ga,若果唔係佢會好得戚!haha
佢臨尾都要同我改花名,話我成日笑,所以叫我笑笑,
送佢去到九龍塘就告別了~~~~~
之後同阿真落錯站去左太子,不過都係食野先,去左間大
排當食,食左成$60貴死!!^^D野仲比我加到好辣~~
搞到食唔超慢tim,之後仲一齊買左對白色拖鞋,
行去mk中,買左條褲la,手㻿,皮帶,買完野就走lu~
到阿真佢屋企,佢要返工,所以坐左一陣就走la~
星期一,去舊coffe灣,小童搞既活動,遲左成一個鐘出
發,去到好似好多人咁,以為無爐la,不過都嗢到,嘻~
今日同真著一齋買ge情呂拖鞋,恩愛~**
燒左好多野食,我最仲意食栗米!!ya!
食完去海邊玩,同阿真挾攻映,超顛lo,條褲濕鬼左tim^^
跟住又燒la,燒完打排球,好暗o~失準tim-.-"
最激就係玩水戰ga la,成大班人一齊玩,又挾攻映,好濕ar
我,全身o!!臨走前換條褲先,之後by bus走lu~
ps:我幾中意笑笑個花名ga~^^
ps:去沙灘,哼爛左同真一齋買ge手㻿,一隻啫~
仲有兩隻~^^
happy together~
|
| 刊登時間︰2006-07-25 11:48 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Chun 於 2006-08-02 04:30 PM 發表:
哈哈!!玩鄭映真係好好玩呀!!正~~卡卡!!
下次再玩過,佢實唔夠我o地黎~~^^呵!
咦!邊個問阿真係邊個呀?難到想識阿真?^^
卡卡^..^
|
網主回覆
 yo~我地緊係勁la~
下次一定達成目的!  Posted at 2006-08-06 11:58 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
影子 於 2006-08-01 11:05 PM 發表:
哼哼!你地好野啦!次次三個人聚埋一齊時,你地兩個一定要挾功我一個既!
你同我睇住來啦!我會報仇俾你地睇架!哈哈~~~>n<"
|
網主回覆
報仇!no way~~
你唔夠我同真黎ga la~
算罷la~  ^^ Posted at 2006-08-06 12:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
SCORN 於 2006-07-26 05:00 PM 發表:
|
網主回覆
^^緊係要比面食la,栗米喎~
燒栗米我自細鐘意食~~ Posted at 2006-07-29 11:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
七* 於 2006-07-26 01:33 PM 發表:
|
網主回覆
我既小學同學黎ge∼
我地超fd ge ~ Posted at 2006-07-26 01:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|