★小雨點 _*時間已沖淡了我對你的愛~.....♥ ×【!,,.°當我哭的時候﹍﹎〝|身邊...
◆◆.°''*o係最唔開心ge時候,!*★||°...
°-`'*當愛著你;°.- 失去自己`'.我真係好驚有一日會失去你◆]|..*
mandy11311
暱稱: mandy1994
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
哭了.....麻煩囉!!
好想你呀!!!!
好久無打B|og啦!!!!
24-2-2008
真係好好笑呀~~
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 143
今日人氣: 10
累積人氣: 1232
2008 年 3 月 31 日  星期一   晴天


好久無打B|og啦!!!! 愉快 分類: 未分類

保羅說:「如今常存的有信,有望,有愛,這三樣,其中最大的是愛。」

「信」是信心,「望」是盼望,「愛」是愛心。三者是不同的層次,基層是「信心」,二層是「盼望」,最後也就是最高的一層就是「愛」。若果要認識「愛」,必先有信心和盼望!唔知大家明唔明呢? ?

 






訪客留言 (返回 mandy11311 的日誌)


moyak_love 於 2008-04-28 08:26 PM 發表:
cm啊..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



winky_chu520 於 2008-04-26 04:45 PM 發表:
留個大大個cm比你先
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



susanwing 於 2008-04-25 03:53 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MON10 於 2008-04-25 12:23 AM 發表:
cM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



angela199536 於 2008-04-13 01:32 PM 發表:
路過
cm4u^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaya159 於 2008-04-13 08:09 AM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ffdd 於 2008-04-09 05:32 PM 發表:
CM FOR U
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



winnie_silly 於 2008-04-05 06:38 PM 發表:
太哲學…
一D都唔明…
算啦…唔明好過明…
穎仔字…
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



carzizizi 於 2008-04-04 02:45 PM 發表:
CMCM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love_fate 於 2008-04-03 09:25 PM 發表:
CMMM***BABY
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]