每年我生日你都一定會同我say happy birthday,我仲記得舊年你由我生日前幾日就開始講,
一直講到我過左生日為止,本來我應承過你,你生日個日我陪你踩單車,
但就因為個件事,我地始終都冇踩到...
今年我生日,直覺話俾我听你唔會同我講生日快樂,但我好希望你會講,
就當係我中學畢業前最後一個happy birthday,好嗎?
我會一直等,等到我生日過左為止...