| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 5 月 20 日 星期六
 | |
| |
哇……
講起上黎…
我都好似n年冇上到黎啦喎!!
嘻嘻∼因為我成日都唔得閒嘛……
所以就……@@
唉……
本來今日可以去游水嫁……
不過今日起身個頭勁痛呀...
所以又冇得出去玩啦……
唉∼∼前途真係多難呀...><
 |
| 刊登時間︰2006-05-20 08:59 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
不留名 於 2007-04-27 06:22 PM 發表:
http://hk.geocities.com/bluecity1988/text3.html
|
|
|
神秘人 於 2007-04-25 10:28 PM 發表:
http://hk.geocities.com/bluecity1988/text3.html
|
|
|
海月 於 2006-05-21 09:41 AM 發表:
哈哈!!!!大嬸
話是話你真係好耐都冇上過呢啦喎= =
等我日日上呢都係見到一樣的日記.....
好悶嫁!!要多留言....
仲有呀= =快d上呢我個板板到留言= =
如果唔係就.......(我都唔知我會做d咩???= =)
P.S
幫我話比connie,女班長聽我個個板板係..
http://blog.qooza.hk/Harry2003
(你都要上)^^86^^
|
|
|
你知就好啦!!
咁耐唔打日記~
攪到我無得幫你留言~
↑
P.S雖然我都係
|
|