mandy283034 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
mandy283034
暱稱: 巧巧大蚊mandy性別: 女國家: 香港
日誌分類
我的好友
我的連結
站內搜尋
2005 年 8 月 3 日 星期三
作日唔太好好ka la...今日仲要返工...真的傻呢...練野...樂哥哥唔被人地同kaoko一齊ar....太過份la!講笑o..葉仔表演跳舞!!係好爆笑的呢....唔知道依個係咩人來的呢...@∼@
刊登時間︰2005-08-10 08:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日放完個2日假..
個個講d野都係唔係好明的呢..
都唔知道佢地講咩野wo...
真的煩呢..
刊登時間︰2005-08-10 08:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 2 日 星期二
今日同wing去左漫畫節....
今日係最後一日哦....好採有來~!!
唔係係屋企悶死我呀~~!
去到個時好多人呀~
係個到buy左小小野..
同係個到影相相呀....唔錯呢..下次再去哦~!
刊登時間︰2005-08-10 08:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 1 日 星期一
我公司請去玩..不過阿媽唔被我去..阿爸被我到..唔得啦...算...鬼叫有咁既阿媽咩~~
過份呀~~
唔知道星期3個日唔知道點做野好law..
@∼@
刊登時間︰2005-08-01 06:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 7 月 31 日 星期日
今日係3日內最後一日law....
做完之後要令好多野返去公司呢...
不過我地好野過頭ar...
令左幾枝紅酒返去...
我飲左都唔係好多o..
不過kaoko飲左小小個面就紅左好多呢....
哈哈...
之後就去食野,返屋企la...
返屋企時...
by mtr ma..
我地講野的時候可能太好笑la..
d人都一齊笑o....哈哈
不過個個人傻傻地o...
刊登時間︰2005-08-01 05:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]