mandy911
暱稱: 鰻魚
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-09
2006-10-05
2006-10-01
係咁搭車==
2006-09-30
文章分類
全部 (143)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 143
留言總數: 94
今日人氣: 7
累積人氣: 3827
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 12 日  星期四   晴天


好開心 愉快 分類: 未分類

今日考Geog....好多唔識a......嗚嗚..都唔知搞乜..今日隻眼好痛..考試個陣時~痛左好耐....不過今日都好開心..十點三就考完喇...跟住就返左小學喇....係小學門口度見到華華同桐桐兩兄弟...好開心a..估唔度華華仲記得我..桐桐仲問係邊個tim..好傷心呀.連我都唔認得... .跟住同華華傾左五分鐘到...就入左去探粱姑娘 .....跟住同佢傾左成二個幾鐘..仲同佢影相相..嘻嘻...之後就去搵李老師..佢好忙呀...不過都同佢傾左成個鐘..勁開心...仲有a..今日仲見到曾sir  tim......真係好開心a......因為我成二年無見過佢喇..佢面色紅潤~睇黎十分精神.哈...!不過今日一返到小學d  Miss.呀 sir同 工友就不斷問我係咪去左減肥...仲咩瘦左咁多既....哈哈.....  ...唔知呢..

  每一次返小學都好開心...因為果度好舒服..好靜...好有親切感..哈哈..粱姑娘話佢遲d結婚搵我做伴娘...好開心!!!.不過佢仲叫我下返黎帶埋bf比佢睇..=.="...有先算喇!!!!佢仲借左三本書比我睇..正......傾到二點幾~李老師又要開會喇~佢真係大忙人~哈哈~跟住就返屋企喇...隻眼好痛呀...唔打喇.....總之今日就係好開心啦..






訪客留言 (返回 mandy911 的日誌)


紫槐 於 2006-01-12 08:37 PM 發表:
唔舒服就休息多d啦~唔好唸咁多喇~
我覺得你仲係好咩佢~forget him la~
呢d男仔唔值得你care~你唔好咁靜喇~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我知道喇~~我唔會再諗咁多咖喇~多謝你~~!!!
Posted at 2006-01-14 04:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



紫槐 於 2006-01-12 08:37 PM 發表:
唔舒服就休息多d啦~唔好唸咁多喇~
我覺得你仲係好咩佢~forget him la~
呢d男仔唔值得你care~你唔好咁靜喇~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]