| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 30 日 星期六  |
| 2006-09-30 |
分類: 未分類 |
今日諗住返meeting咖~
因為自己都好耐冇返過喇~
11點幾打完電話比cheery~
就去煮炒飯喇~我明明落左4隻egg咖~
炒完出黎~一d雞蛋都見唔到~==
老豆仲要問我係咪唔記得落egg~><
唉~!!不過我覺得都ok呀~食得落肚~
食完野~想換u返去啦~點知唔見左頂帽~
咁點返喇~!搵左好耐都搵唔到~
搵到我發嬲~!結果冇返去meeting~!
跟住出左去同wendy食野~
同佢去越南餐廳食野~我唔想食~
之後再同佢去麥理浩print野~
wa~有冇搞錯呀~勁大雨~!!=o=
print野就去飲涼茶~之後再去新亞食小食~
服務態度勁差~哼哼哼~!!!
食完野去manning買野~!
有mask~潤唇膏~同handcrean~!!
之後就返去喇~!撞到acc d人~==
比佢死仔打左一野~勁痛~!
下次見到佢~我一定冇報仇~>~<~
返左去~食左碗炒飯~再食多份3文洽~
呢幾日唔知做咩~係咁食野~!!
可能第4期發育到了~!!
|
|
|
V 於 2006-10-01 12:44 AM 發表:
4隻egg炒完出黎一d雞蛋都見唔到..大姐,你唔係啊嗎,你咁勁,仲要勁成咁tim..师傅,你收我爲徒喇...哇哈哈哈哈.."第4期發育到了"..你唔好吓死人喇,呀Shen,你以爲你仲細咩..我地放9日假啊.可能悶到發毛啊,可能去爬下山,打下波.温下書咁喇去周围地方轉下係咁咖喇..离屋企太遠了,唔番了,中秋没mooncake食啊..不過我都唔係幾諥意食..没野咖,你而家實忙咖喇,不過要注意休息同埋要放松下...※頂你個肺啊,前晚call你你没接,不過我古你都訓佐咖喇..没所胃喇..哇哈哈哈哈
|
網主回覆
re:v
哈哈~冇計啦~因為我實在太勁了~把egg同飯溶埋一齊~!!呵呵呵~so咪睇唔到囉~!
仲有呀~我唔收徒弟咖~~~卡卡~!!第4期發育好好笑咩~??每25年一期~我依家10歲~咪第4期囉~都唔知你識唔識計數~><~~~你就好啦~咁得閒~唉~!難為我咁慘~~嗚嗚.....你次次都11點幾先打比我~唔訓就假啦~== Posted at 2006-10-05 10:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|