唔知點解~今日心情好好~見到每個人都好開心咁同佢地打招~可能琴晚訓左有6個鍾~睡眠充足~個人心情都好d掛~~不過個樣又唔多精神~=.=''~~mandy話我個樣好殘呀~~唔濟呀~><~嗚嗚..........點解會咁咖~明明訓得多過平時~仲係好似訓唔夠咁~~今日考maths同中文綜合練習~maths就一定肥硬啦~唉~!!放左學之後~就陪mandy係library坐~坐左一陣~跟住就返左home~~返到去食完野~~睇左一陣電視~就入房睇書~睇睇下訓著左~=.=''就訓左成日晏晝喇~~~~今日就係咁無無聊聊~~又過左一日喇~~
|