今日HKACC要集會~搞到我一早就要起身燙套U~~><~~跟住就要返屯門集會~~唉~~今日咁凍~仲要上pe堂~仲要考體能~~==''~~哈哈~好彩我d體能都唔差~不過上完pe堂~d手手腳腳勁痛~仲有呀~~我都唔知今日要考試~~仲要考成三份筆試~嗚嗚~~結果都係...........2月就要畢業喇~~都唔知自己可唔可以pass~~唉~~ 差唔多6點零先放人~返到去成8點幾喇~~岩岩先食完野~媽咪就同呀妹開戰喇~可能係媽咪講唔過呀妹~比呀妹串到冇聱出~跟住就囉[騰條]打呀妹~咁多年黎~我諗係媽咪第一次打佢~媽咪今晚真係好嬲好嬲~我都拉佢唔住~結果齊齊比佢打~不過冇呀妹咁比佢打得咁勁~~呀妹一直鎮住門~唔夠謄開~媽咪完全唔理~今晚誓必要打死呀妹~所以就係咁踢門~最後開左門~比佢打一親~我一直拉住媽咪~細佬就上左去搵呀葉太幫手~~好彩有救星到~如果唔係~個後果我都唔會點.....跟住我就出左去喇~~~後來發生咩事~唔清楚~我冇力再理喇~我覺得屋企好恐怖~好恐怖~~
|