哈哈~ 今朝返美容班好好玩呀~~我地係度玩洗面面~~嘩~~!原來洗面有咁多步驟咖~~依家先知~=.=''~我同廖曉玲一組~~佢做比我洗果個先~我問佢舒唔舒服呀~~佢話好舒服呀~呵呵~^o^~好開心呀~!跟住就到佢幫我洗~~嘿嘿~個感覺都幾舒服~唔錯唔錯~~落左堂之後~就去5樓比本maths書個死蠍子~~跟住就返home喇~~返到去食完lunch~~聽左陣music~突然興致起~就搵呀妹比我洗面面~~哈哈~又有人比我做實習喇~點知一dim到佢條頸~都未開始~佢就係咁笑~=.=''~比佢激死~~跟住就幫佢洗面面~~洗完之後~好乾淨呀~!好羨慕佢d皮膚咁好~白裹透紅!!最衰細佬唔比我試啦~><~~唔係就...........跟住就去左sleep~~~訓到7點幾先起身食dinner~~食完飯就一邊see tv~一邊溫書~~到左11點半~呀妹先比返部電腦我玩........
|