最憎就係day4~又要早會~又要上pe堂~~今日早會果陣時~企企下個頭好暈~好唔舒服~突然眼前黑晒~爭d暈低~即刻捉住呀yu~到我慢慢睇返野個陣時~陳副校已經企左係我面前~跟住佢叫呀yu扶左我去醫療室休息~~yu話比我知~頭先我突然捉住佢~陳sir嚇左一跳~即刻行過黎問咩事~=.="~我唔知既~><~係醫療室坐左一陣~就去上pe堂~諗住去5樓拎返個書包~原來昭鳳幫我拎左落去喇~唔該晒昭鳳~^^~跟住諗住落去1樓搵佢地~就見到ms伍~佢問我仲有冇事呀~仲話面青口唇白~要小心身體呀~~嗯嗯~我會咖喇~^^!好開心呀~~雖然佢冇教過我~但都有問侯我~關心下我~!落到去~佢地係度游水~我就自己坐埋一邊~睇佢地游~坐坐下~就訓著左~訓左成半個鐘~冇計啦~~真係好唔舒服呀嘛~!到左小息~去canteen買左份三文治食~跟住就搭lift返課室~~上上下中文堂先記得自己未食藥~食左藥之後~成個人都好眼訓~好累~~之後訓左2堂~econ堂又冇聽過書喇~~到左lunch time~成個人好似「牛」下「牛」下~連lunch都冇出去食~座係個位度「牛」左10零分鐘~就做返d中文hw比ms~好彩晏晝冇食藥~個人先冇咁累~可以聽一陣間書~唉....放學又要補中文~補到5點幾先放學~!跟住就同杜杜走喇~!係學校門口撞到ling佢地~原來佢地去石離買珍珠奶茶飲~~話果度d珍珠奶茶好好飲~~跟住就一齊去買黎試下~~嗯嗯~^^~!個度d珍珠奶茶真係好好飲~好香~好滑~仲有個環境都幾舒服~~呵呵~個老闆仲好好人tim~叫我地坐係度慢慢飲~d服務態度真係好~^^~!~之後就去買野食~我d乾糧黎咖~^^~跟住再陪杜杜去中銀提款~個傻婆呀~按錯左個密碼3次~到第4次仲係按返錯個密碼~張卡比部機食左~~唉~~服左佢~~~跟住就返屋企喇~
|