mandy911
暱稱: 鰻魚
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-09
2006-10-05
2006-10-01
係咁搭車==
2006-09-30
文章分類
全部 (143)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 143
留言總數: 94
今日人氣: 7
累積人氣: 3858
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 26 日  星期三   陰天


今日過得真快... 分類: 未分類

琴晚同個fd傾計~傾到2點幾~

thx大輝~可能我真係得太複雜~

我唔會再諗咁多咖喇~~順其自然la~

係都係呀~~要take care身體呀~

3點幾先訓~所有hw都冇做過~~

頭兩堂就係t&t~不過ms wong冇返~~

跟住即刻做上次既默書改正~改左差唔多堂半~

跟住同馬仔玩~~點解我同佢玩10~15~20既版本唔同既~==

邊個教錯我咖~~>v<~

佢隻手比我抓到紅晒~~不過好快冇事~

我就慘啦~~~之後上eco~~好開心呀~~

份工作紙~~好彩上次份功課抄得切比佢~^^

搞掂晒~~冇hw欠喇~~^w^~

中文ms lee冇返~要我地做基礎測試~=.='

不過我做左少少咋~~其他都係抄christy~~

lunch~~我地3個買野去後樓梯食野~~

哈哈~估唔到有咁多人去個度食~

上geo堂~開始時都有聽書既~不過.......

聽聽下就爭d訓著~~唉........

曼後2堂eng就好快過~~一d都唔眼訓~

點解會咁咖~~~=.=''?

放左學~susan又唔肯陪去2樓睇向左走~向右走~

哼哼哼......><~~~衰人~~

跟住去左library~見到peter~~

傾左一陣~~就返home喇~~

 

 






訪客留言 (返回 mandy911 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]