| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 29 日 星期六  |
| 好好笑..... |
分類: 未分類 |
早上返美容班~~見唔到ling~
冇人幫我按摩~跟住我幫because按~
哈哈~佢件3比我整到好低~~比我睇晒喇~
之後到我比佢按摩~~佢竟然公報私仇~
講笑姐~我知大家都係完下姐~~
好舒服呀~~佢地幫我按摩~哈哈~
有兩個人幫我按~正~~!
12點幾就返home~行几下見到~個死仔~
佢行緊返meeting~唉~我都好耐冇返喇~
再行行下~又見到呀ken~去岩岩去保6考完試~
之後傾左一陣~就諗住返home~係小學問口~
又見到個miss~佢去搭403~我地就一齊行~
今日咁好運既~撞到咁多人~=.=''
返到去睇左陣tv~再訓一陣晏覺~
跟住就溫書喇~~溫左eco同geo~
第一次溫書咋~哈哈~~
食完晚飯~~有個人aad我~
都唔知佢係邊個~=.=''~
跟住同佢用mic對話~佢同呀妹係度串~
勁搞笑~~呀妹係咁叫佢dogdog~
哈哈~佢真慘~比呀妹係咁串~~
今日係水魚生日~爭d5記得tim~^^
水魚~生日快樂呀!!
|
|