今日早上~我地全家一齊去飲茶~
岩岩去到果時有d唔係幾開心~
不過算啦~n年先同佢地去飲一次茶~
不過飲茶果時~比呀妹笑死~
痴線咖佢~勁食野~==
都唔知佢果個咩肚黎咖~
望住佢係咁食~全部人食飽晒~
佢仲要仲叫多3碟紅豆耶汁糕~
同細佬一齊share~~話好好味~==
唉~!見佢咁食法~真係有d驚佢出事~
飲完茶~我同呀妹就去左kw買野~
去到kw~好多鋪都未開~~
我地兩個就係度行行行~
行左好耐~先去豐澤度睇相機~
唉~部相機好貴呀~==
3千幾~早知唔買啦~好後悔~~
不過個sales好nice呀~^^
跟去買3比鈿佬~嘩~!!男仔3好貴呀~
仲要搵好耐先搵到1間~
唉~有時做男仔都幾慘~咁少選擇~!
幫佢買完~就到我買喇~
買左2對鞋~同呀妹一人一對~XDD
2點幾諗住走喇~黎秋話黎kw換鞋~
呀妹話要等埋佢~一陣一齊走~
唔係呀~要等成半個鐘~-口-''
咁就去食野先啦~係食小食~
買完章墨魚丸~食左一粒就比呀妹食~
跟住去掃街~食到好狼狽呀~
仲搞到件3污糟左~:(~!!
食完野~返去等黎秋~跟住行一陣~
就搭車返去喇~~!
唉~!!今日銀包大出血~
用晒d錢喇~!嗚嗚................
|