mandy911
暱稱: 鰻魚
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-09
2006-10-05
2006-10-01
係咁搭車==
2006-09-30
文章分類
全部 (143)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 143
留言總數: 94
今日人氣: 14
累積人氣: 3814
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 25 日  星期一   晴天


2006-09-25 分類: 未分類

琴晚同機msn~佢有d唔開心~

講真呀~有時唔開心係冇原因咖~

只係果一殺那~唔知點解唔開心~

過後就會冇事咖喇~何必諗咁多呢?

我有時都會無啦啦喊咖~

但係唔知點解要喊~只係果殺那好想喊姐~

不過喊完~好快就冇事喇~!

琴晚成2點幾先訓~!

今日返學好似唔知點咁~

乜都未做~未溫~==

lunch補測his~跟住之後果堂~

又係his堂~又要背默喇~

大鍋~睇都未睇過~

好彩有幾分鐘時間溫~

唔係又re-test~咖~喇~

之後果2堂geo~好悶呀!

不過今日好好多~冇一上堂就訓著~

放學要補中文~好多人走左~

不過最後都返返黎補課~==

5點幾就返去喇~~

返到home~屋企勁亂~

好似依拉克打仗咁~唉~~!

今晚有排執喇~~!!






訪客留言 (返回 mandy911 的日誌)


V 於 2006-09-28 08:09 PM 發表:
你好内都没on,好想同你講野...我知你呢排噟該都好忙咖喇...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

RE:V
 
    i am sorry~!我知我好耐冇on啦~又冇打日記~!
    因為呢個cycle真係好忙~有時連星期幾都唔知~==
    我都好掛住你咖~^^
   
 
Posted at 2006-09-30 11:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



V 於 2006-09-26 09:16 AM 發表:
唔知點講我知..你唔講我都古到喇.從你打咖第一句話我就知喇...唔知點解要喊,只係果殺那好想喊.无喇喇都想喊,我服得你緊要呀,不過女仔都係咁咖喇..喊下好啊,可以将果d致癌物质喊出黎啊嗎...不過唔好喊咁多哦,我驚你将成間屋涇佐點算呀...哇哈哈哈哈..
早d训啊嗎,養成好咖习惯,咁第2日咪唔會眼训咯..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

re:v
 
    哈哈~!果然係知我者莫若你呀~~^^~
    講真呀~我有時喊真係唔知點解咖~!
 不過好快就冇事咖喇~仲有呀~~
   我唔會成日喊的~魚冇左水會好死咖~~wakaka~
    有呀~我依家乖左咖喇~好早就訓左喇~haha~~
Posted at 2006-09-30 11:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]