琴日冇打日記tim....
琴日買左stephy隻碟既第2版.,,
令令.....
之後過左青衣,,,,*去左wincy屋企做功課....
睇左露寶治的世界,,,,好好睇!
爆笑....kaka!!
=================================
今日同阿媽去左葵芳,,,
行左一陣就返屋企lu...
好悶*