MORE...
今日同小瑩出街…...又話去書展跟住又話唔去...算啦咁…出荃灣冇乜做...到4點幾又話去書展>3333<書展!書展!書展!KA..跟住去到個到好多人呀=]去搵明星出個D書…正係見到勁多183club d書囉…佢地係咪買唔出姐?kaka,,,,行到好肚餓就go左去食魚蛋喇…>3333<好味XD"...行到隻腳好"累"搭MTR個時係好多人既囉…""可以講話係迫爆呀=V="好累喇…要ZZZZ....