| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 14 日 星期六  |
開心的一天  |
分類: 未分類 |
今日....
我地一齊預祝周汶菁生日
我地一齊去到豐景園果間會所一齊慶祝
去到果到...
我地玩左一陣
然後再影相
之後再食野...
果到都有好多野食
食到我個肚都飽哂...
跟住就去打羽毛球..
再去打保齡球
雖然好多次都係一球都射吾中
但係話哂都係第一次玩
所以都覺得有d新奇
玩左一日之後
番到屋企底果陣
成個人都倦到企吾倒
不過今日呢次生日party
我一定吾會忘記
|
網主回覆
吾好錦講
既然係你既生日會
我一定會去既 Posted at 2009-02-26 07:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係喎,你果個密馬係咩 Posted at 2009-02-21 02:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
錦你都得....
不過果日真係好好玩既... Posted at 2009-02-16 08:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
.....你識做啦!!張生'' 下次係ling場呀'' 講真'' 真係好happy..
|
網主回覆
今日我地玩得咁開心
下次一定有得玩既 Posted at 2009-02-15 07:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cheung 於 2009-02-14 11:08 PM 發表:
今日真係好開心! 估唔到你哋咁麼鍾意打保齡, 咁麼以後我哋聚會有哋好地點啦! 就係.....ling場! ha~~~
今日你哋應同菁唱生日歌先啱~
|
網主回覆
今日我地都正係諗著慶祝菁生日
你吾講我都吾記得左我地無同佢唱生日歌添...
初頭我都係吾知點玩
點知玩下玩下...
越玩越過癮...
下次一定要係ling場呀!!
Posted at 2009-02-15 07:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|