話說約左小學既同學去BBQ
自從上年放左榜之後仲諗著自己都吾會點再有機會見下佢地..
然後死林琳就話吾約既話之後都可能無心情再約..
所以我自己都當係好似絕氣前見下大家最好一面既心態去錦..
然後我打完波番屋企...
諗著搵埋謝去..
點知佢仲未起身...
仲大談遲到既心得......心諗本小姐既經驗比你多的是..
不過我又漏左銀包...
整下整下之下就搞到好遲先到倒..
係7仔到會回埋陳同埋鄧..遲到大軍就浩浩蕩蕩大無私樣錦走入去BBQ場..
入到去見倒佢地係道打牌..
仲見倒姚係道食詐糊.....
之後就燒下野食打下牌傾下計錦..
張生叫我地講下自己依家既近況,,
老實講..RETAKE既生活真係無咩值得好講...我不知幾想可以吾記得呢段咁難過既日子..
當然..我最好既朋友們應該就賣隊友
望倒姚個表情就知佢地都知我下一日要放榜
然後滿口揶揄...
然後燒陣野食就去KUM棉台
第一次知有+1-1既玩法..
其實我平時玩都係幾犀利嫁..XD 今次覺得真係幾有挑戰性
然後再同鄧姚謝林佢地一齊鋤大D
本身都係平平無奇既玩意
但好玩就好玩在係懲罰...
玩姓廖既真係好好玩..
真係無一個人可以僭越得到..
對每個人而言都係一個大懲罰..
有鋪都玩到幾大..輸左既要去表白
我地都差一隻炸就輸啦險過剃頭...
姓姚既輸左..
佢要同廖去表白..
佢敵吾過廖既氣勢..
仲拎住張凳防住去表白..我諗佢呢一世都會對表白有陰影
真係笑到我眼水都標埋出來..
之後佢又係悲劇嫁喎..
輸左要比四個人打手..
謝一打...打到腫哂,,痛到佢要命..
之後就寬限捱多一個人就算啦..其實佢都真係幾慘..
一晚內身心靈都十分受損 名節不保...
然後鄧又輸左..要比人打頭.
叫佢合埋眼..其實4個都係謝打..
4個都咁痛...死蠢..因為都係同一個人打家麻XD
超級奇跡地..我同林竟然都無輸到..
然後有多左人入來玩KILLER
多人玩都真係幾好玩..
好難估到邊個先係KILLER
佢地都講得岩既..呢D真係無樣睇...
雖然真係一年先見一次..
但都真係覺得好盡興..
都係果句..
我諗呢班小學同學最好既真係莫過於即使好耐係見倒佢地都好..
都可以玩倒好似係日日見倒既朋友錦...
每見一次都開心一次..
但同樣,,.每見一次..我地都老一年LU,,,
BTW..張生真係萬年不變...真係好想向佢請教..
|