| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 7 日 星期二  |
| 考試成績 |
分類: 未分類 |
.....
今日就派試卷啦
第一堂係數學堂
固之然就係派數學先
點知....
諗著吾會太差
點知拎左個96分番來
仲要係錯四年班不如既數
好慘
諗著數學係最有其望
點知係令我最失望
到英文堂
終於令我喜出望外
諗著都係6字頭
點知拎左81分
(對於我來講已經好好)
之後既就係常識
我都吾知點評論我既常識係好定差
實在太大起伏
上次66分(估吾到呢)
初頭都有d驚
佢派比我果陣都未登分
果陣我就計
第一版
-2分
我總共見倒5個-2分
錦則係我話我90分
開頭我都吾相信自己
但係聽倒佢地7十幾 8十幾
我果陣真係仲以為自己係咪小左一張紙而未扣分
計完一次又一次
原來係真嫁
果陣真係覺得自己有進步
最後中文
都係考得吾係咁好
82分(真係好低)
我今次考試真係死好采
尤其係英文
好多撞都撞岩
|
|
|
hello,,, 其實你的成績已經很好了 keep it on!
|
網主回覆
thanks Posted at 2009-05-06 06:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
哇~ 你好勁呀 撞都撞個81返黎 唔到我唔服 我有D撞都撞唔中 對話就反而撞中曬
|
網主回覆
就係因為錦....
我咪話我自己死好采囉
撞來撞去
始終都有一次撞倒既.... Posted at 2009-05-06 06:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你......
你一定得
不如你諗下點樣去嬴孔仲好啦 Posted at 2009-05-06 06:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cheung 於 2009-04-07 08:37 PM 發表:
原來你考試係靠撞手神, 真係~~~
咁麼真係要恭喜你啦! 因為我咁麼睇嚟--- 你今次嗰成績真係好好woo~ 希望你總分可以有頭10名, 唸咒~~~em~~emm~~emmm~~~
|
網主回覆
e家回啦~
今次只係咁岩好運姐
我諗下次應該都吾會咁好采
果份數學卷有閎真係覺得好吾抵
下一次一定要拎倒全班數學第一!!! Posted at 2009-05-06 06:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|