| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 13 日 星期六  |
| 停課中的時侯... |
分類: 未分類 |
今日真係悶到死...
你話好似平日錦星朔六.日正係放兩日假都好d
但係一諗到係要放十四日...
真係...忽然覺得好憎d豬
唉...都吾知呢兩個禮拜點挨
我都知佢停課都係去為我地好..
但係點解要偏偏係我地呢一屆到放..
真係天意弄人!!!
我諗緊...
如果e家我無停課...又會係點呢..
已經考哂試..
等緊就係星期一派卷...
e家已經去左果個宿營到玩緊...
但係e家呢...
唉...
我終於明白...
我係自己擁有緊既野真係都吾覺得佢重要
好似番緊學...
就吾會明白番學比放假好好多
但係一失去左
就會覺得果樣野有無比既價值
唉...
十四日呀十四日....
快d走啦...
真係好想快d番學呀..
|
網主回覆
=.= Posted at 2009-06-25 04:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
okpkhk 於 2009-06-23 08:01 AM 發表:
唔係啊 14日wo 刀幾好啊 對於我黎講 cm
|
網主回覆
你錦講姐 Posted at 2009-06-25 04:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=.= Posted at 2009-06-25 04:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=.= Posted at 2009-06-25 04:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=.= Posted at 2009-06-25 04:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=.= Posted at 2009-06-25 04:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=.= Posted at 2009-06-25 04:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=.= Posted at 2009-06-25 04:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=.= Posted at 2009-06-25 04:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=.= Posted at 2009-06-24 08:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|