| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 1 日 星期二  |
| 開學禮 |
分類: 未分類 |
今日我都算幾開心
第一日正式番學
真係好有新鮮感
我係桌以居果陣見倒方子珊
佢又見倒我...
我地正係講halo
...講番正題....
去到馬可賓果陣等左一陣
之後又棟係道比太陽曬著聽佢地講野
之後就搞過開學典禮
都係唱下校歌之類
都ok嫁
之後番到去課室整d班務
我都吾知我係咪寅係咁好采
我地班都係男女男女錦坐
但係得我同隔離果個係女同女坐
真係好...
就係錦..我就識左佢啦
真係開心...今日又有得加操行分啦
因為今日全部交足功課
得果六七個炸
可所而知我地班....
其實雖然無分精英班
吾係應該平均小小嫁咩
今日都算ok既!!!^^
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-09-06 11:21 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我都吾係咁覺
通常都係錦嫁啦
不過今日我見倒你果班比人留左係道
又一定係吾知要講咩
登你可憐...
仲要行上六樓 Posted at 2009-09-02 08:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|