mandy9710
mandy9710
暱稱: mandy1021
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
小學BBQ2016
時不留痕
半完不了
2016-04-22
最後一程
文章分類
全部 (115)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 842
今日人氣: 1
累積人氣: 2450
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 1 日  星期二   晴天


開學禮 分類: 未分類

今日我都算幾開心

第一日正式番學

真係好有新鮮感

我係桌以居果陣見倒方子珊

佢又見倒我...

我地正係講halo

...講番正題....

去到馬可賓果陣等左一陣

之後又棟係道比太陽曬著聽佢地講野

之後就搞過開學典禮

都係唱下校歌之類

都ok嫁

之後番到去課室整d班務

我都吾知我係咪寅係咁好采

我地班都係男女男女錦坐

但係得我同隔離果個係女同女坐

真係好...

就係錦..我就識左佢啦

真係開心...今日又有得加操行分啦

因為今日全部交足功課

得果六七個炸

可所而知我地班....

其實雖然無分精英班

吾係應該平均小小嫁咩

今日都算ok既!!!^^

 






訪客留言 (返回 mandy9710 的日誌)


VincyLee 於 2009-09-06 11:07 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-09-06 11:21 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sinyi816 於 2009-09-02 03:11 PM 發表:
c0mm3nt ;))
你地都幾好啦..;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
我都吾係咁覺
通常都係錦嫁啦
不過今日我見倒你果班比人留左係道
又一定係吾知要講咩
登你可憐...
仲要行上六樓
Posted at 2009-09-02 08:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]