| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 1 日 星期二  |
| 2010-06-01 |
分類: 未分類 |
唉......
班房都已經變得愈來愈冷清
好少試過咁多人無番
好似硬係差d生氣錦
可能心理作用掛...
今日已經有兩至三個人有手足口病啦
我吾想好似上年錦
一個豬流感...
咩都無哂.....
e家仲要係考試前先死呀
如果全班停既話...我地咪好吾公平
我地無左d老師幫我地衝刺
好吾抵嫁......
不過都想佢地快d好番番番來...
今日lunch果陣吾知咩事
無端端響火警鐘...
我初頭都以為係演習
見倒d人愈來愈緊張...
死人李慧玲仲嚇我有人跳樓...
因為果陣勁多人出哂去睇...
我吾知點解都係無咩感覺..
d老師叫我地出去排好隊..
我仲好優哉游哉錦行..
之後先知原來係真既
之後無端端六樓冒煙
原來風扇d掣之類果d野吾知點樣引致著火
跟著d警察來左
我地聽倒佢講話不準上堂著
勁多人露出一個喜悅既心情
兩點半先宣佈話可以上番去上堂
2c,2d,2e都要轉班房
一聽倒要上堂..
個個都好煩悶...
放學宣佈果陣
個校長講d野勁搞野
佢好收斂錦講
「我發覺頭先話要番番去上堂既時候
有d同學顯得吾係咁開心」
我真係覺得佢好勁..,,
其實果陣我心諗
吾係有小小吾開心
係直呈吾想上....
|
|