mandy9710
mandy9710
暱稱: mandy1021
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
小學BBQ2016
時不留痕
半完不了
2016-04-22
最後一程
文章分類
全部 (115)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 842
今日人氣: 6
累積人氣: 2467
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 14 日  星期三   晴天


f.1 last day 分類: 未分類

今日係結業禮

有時都吾係咁想呢一日來

因為始終都識左大約一年

同埋我覺得呢班比其他班好笑好多

但係無計..要分班

今日結業禮都無咩大特別

上台果陣差d差錯腳

好采最後都無趺低

如果吾係...我諗我會勁nor

之後又到班主任節

派埋d簿等等既野

跟著有人整左d片...

吾睇都吾知..

原來1E都有好多班既活動

最特出當然又係果幾個

有D好得意

有D效果係整上去

之後再襯埋果樣

簡直係............................「絕配」

之後又分享對1E既心聲

最後到講分班結果

其實分倒邊班無所謂

因為佢都無話咩班精英班

但係緊係想同fd一班最好啦

我聽完之後...

無聽錯既話就應該係2E

好采..都有區紫佢地

2D班最好

差吾多搞笑果D入哂去囉

好采2E仲有個鎮班之寶姐

 

不過時間真係過得好快

話咁快今日已經係F.1最後一日~






訪客留言 (返回 mandy9710 的日誌)


conscience 於 2010-07-17 11:17 AM 發表:
你哋又唔係離校,
只係分班,
好小事姐。
第時多哋2d搞搞震就ok啦!
係咪?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55..
都係「腎」下姐
Posted at 2010-07-20 03:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lai_kwai_yee 於 2010-07-16 06:00 PM 發表:
俾cm我啊=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok
Posted at 2010-07-16 11:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



luckyhk1997 於 2010-07-16 04:41 PM 發表:
cm`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=)
Posted at 2010-07-16 11:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cyhung01 於 2010-07-14 06:16 PM 發表:
cM`
咁尒覺得p.6A好D
定系f.1E好D呀._?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你錦問我....
不過老實答
緊係6A啦...
Posted at 2010-07-14 07:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lai_kwai_yee 於 2010-07-14 06:11 PM 發表:
cOmM3nT`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=)
Posted at 2010-07-14 07:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



reakwan 於 2010-07-14 03:23 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-07-14 07:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]