今日係結業禮
有時都吾係咁想呢一日來
因為始終都識左大約一年
同埋我覺得呢班比其他班好笑好多
但係無計..要分班
今日結業禮都無咩大特別
上台果陣差d差錯腳
好采最後都無趺低
如果吾係...我諗我會勁nor
之後又到班主任節
派埋d簿等等既野
跟著有人整左d片...
吾睇都吾知..
原來1E都有好多班既活動
最特出當然又係果幾個
有D好得意
有D效果係整上去
之後再襯埋果樣
簡直係............................「絕配」
之後又分享對1E既心聲
最後到講分班結果
其實分倒邊班無所謂
因為佢都無話咩班精英班
但係緊係想同fd一班最好啦
我聽完之後...
無聽錯既話就應該係2E
好采..都有區紫佢地
2D班最好
差吾多搞笑果D入哂去囉
好采2E仲有個鎮班之寶姐
不過時間真係過得好快
話咁快今日已經係F.1最後一日~
|