| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 22 日 星期四  |
| 補課.. |
分類: 未分類 |
今日都係一如概往錦去英基
真係慘..
一心諗著今日吾洗番嫁麻
點知都係要番..
今日ms ip教
早上未入去既時侯等啦
之後ms ip行到
陳係道抄緊功課
佢吾知ms ip行緊過來
ms ip係佢後面既時侯
佢仲要咁岩好大聲錦講
有無搞錯呀..咁多點抄呀..
比ms ip聽倒
之後都係笑笑口錦走
勁好笑囉...
真係吾想差吾多每日都要番來補課呀
我英文咁難得合格
快d過埋三日
真正既暑假就會來啦!!
|
網主回覆
希望快d過啦!! Posted at 2010-07-26 04:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=] Posted at 2010-08-01 12:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=] Posted at 2010-08-01 12:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=] Posted at 2010-08-01 12:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|