mandy9710
mandy9710
暱稱: mandy1021
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
小學BBQ2016
時不留痕
半完不了
2016-04-22
最後一程
文章分類
全部 (115)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 842
今日人氣: 16
累積人氣: 2528
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 31 日  星期六   晴天


2010-07-31 分類: 未分類

琴日去左踩單車

諗著都無咩人會早15分鐘到

諗著我同林應該係最早

估吾到仲有一個係道探路

等等,,,,,

人數:稀有的「多」.........

算..我諗可能錦仲好

去既時候仲精力充沛

有一個仲試緊部單車

一路上仲同架單車糾纏緊

無一個敢係佢後面

因為吾知幾時佢就會無端端轉圈

我都試過比佢考我反應

好耐都已經無踩過啦

初頭我都吾係咁熟手

踩下踩下就ok

踩下踩下....

林比人係過電話到不斷錦噪

原來有人比我地遺忘左係後面趺倒

之後就去食野.....

去完之後就放風箏

第一次放

感覺就係...放線易,收線難

收左吾知幾耐先得

隔離果到....收完線都未放倒

跟著去撐艇..

不斷係道偷懶

不知不覺已經過左一個鐘

再食豆腐花

加左超多糖

飽飽.......

踩番去...開頭都無咩野

之後...一個又一個鈄路

腳無哂力

但係我一係林頭佢又追來

好吾据佢係我前面

不斷錦追....

佢都係一樣錦既諗法

辛苦到死

終於踩到

行都無力行

之後黑左少少隻手

諗著琴日會落雨

點知..都算係陽光普照...

所以先曨到黑哂

我都還算好采

因為有人曬到留左個錶印...

d手腳都酸哂...






訪客留言 (返回 mandy9710 的日誌)


Smile_YS 於 2010-08-02 07:22 PM 發表:
甘好玩.我冇得去T.T
慘慘..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=]有機會的
Posted at 2010-08-03 10:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



conscience 於 2010-07-31 10:32 PM 發表:
我都估唔到你同林咁麼好氣,
好彩我都跟得到!

放風箏嗰對比真係好搞笑,
隔離果兩位真係唔知搞乜?
ha~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我其實都無咩氣
但係佢係我前面
好吾慣..
所以不停錦追
 
55..
整來整去都整吾倒
Posted at 2010-08-01 12:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lai_kwai_yee 於 2010-07-31 01:56 PM 發表:
幾好玩咁啵`
cOmM3nT`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55
下次有既話要一齊去呀!!
Posted at 2010-08-01 12:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Love_luk 於 2010-07-31 12:33 PM 發表:
笑~~
cOmm3nt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你就笑得落....
Posted at 2010-08-01 12:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bcdh4021 於 2010-07-31 12:10 PM 發表:
c0mz`;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=]
Posted at 2010-08-01 12:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]