今日番學校拎書
諗著番去拎好多
因為我仲有十一本未拎
誋著帶個書包去
點知......
一本....
姓林果個陪我去....佢都沿路一道係道笑-.-
特登番學校拎果一個書..
好運吉
之後都行左一陣屯市
食埋lunch
之後番red cross
跟著...
比姓林果個點錯去好多地方
同佢出街..
隻手瘀痕多多.....(同一個有暴力傾向出街既人係錦嫁啦)
兜兜轉轉
比佢點到暈啦
行完落地下....又話好似係上面
上完去...又話好似係下面
好大陣比人搵笨既感覺
幾經辛苦
我終於去到mkp
三點鐘....
再行一陣盈豐
之後走lu~
我有預感18號我會好慘...
|