mandy9710
mandy9710
暱稱: mandy1021
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
小學BBQ2016
時不留痕
半完不了
2016-04-22
最後一程
文章分類
全部 (115)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 842
今日人氣: 1
累積人氣: 2513
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 6 日  星期一   晴天


2010-09-06 分類: 未分類

開學到e家都番左4日啦

都係吾係咁慣係f.2既身份

真係好懷念以前1E既日子

如果都係MS.IP教就好啦

可惜......

不過..無舊既又點會有新

我諗2E定有一番新的景象

暫時仲未上數,VA,HE,LS

要做財政....都OK...

今年無左中史...好慘

有個miss超搞野

佢同我地講話我最憎人釣魚

成日都做一半

係訓咪訓囉....

諗著真係比訓

點知佢同我地講....我地要專心

上堂望著佢

有冇搞錯.....是問點樣可以一路訓教一路睜大眼呀

我又吾係貓頭鷹

 

普通話堂仲慘

無帶書同欠交要罰錢囉

仲要係2次方錦上

救命....

今年班會費一定大收

 

今年英文多左.....

慘上加慘...

........點解會錦嫁..........

 






訪客留言 (返回 mandy9710 的日誌)


theresa20 於 2010-09-06 10:27 PM 發表:
cm.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KATHERINEBB 於 2010-09-06 10:18 PM 發表:
cM...
笑死XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



conscience 於 2010-09-06 09:43 PM 發表:
好似好多嗰慘嗰咁麼woo~

無哩嗰!
慢慢你又會鍾意f.2嗰拉~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]