開學到e家都番左4日啦
都係吾係咁慣係f.2既身份
真係好懷念以前1E既日子
如果都係MS.IP教就好啦
可惜......
不過..無舊既又點會有新
我諗2E定有一番新的景象
暫時仲未上數,VA,HE,LS
要做財政....都OK...
今年無左中史...好慘
有個miss超搞野
佢同我地講話我最憎人釣魚
成日都做一半
係訓咪訓囉....
諗著真係比訓
點知佢同我地講....我地要專心
上堂望著佢
有冇搞錯.....是問點樣可以一路訓教一路睜大眼呀
我又吾係貓頭鷹
普通話堂仲慘
無帶書同欠交要罰錢囉
仲要係2次方錦上
救命....
今年班會費一定大收
今年英文多左.....
慘上加慘...
........點解會錦嫁..........
|