琴日去長洲......
勁早起身....
好想訓教...
諗著前一日要訓遲d...
早d訓.
點知仲遲過平時
差吾多7點半等齊....
明明約係屯門...
之後去兆康...
吾掛得講來講去都吾知係邊個seven
好大既代溝
去到....勁早囉...吾知九點定十點幾
去到仲以為已經一點幾..
都吾明點解要咁早.
初頭踩單車..
上鈄落鈄...暈啦
上次踩都無咁攰
今次一陣就攰死
之後悶死
打兵乓波
想走....但係鎖著左架車...
想走都無得走..
挨左好耐..終於到5點啦
最開心既時刻..
之後拎匙..
A房無左啦....
之後食野之類
跟住吾知點解姓鄧果條可以整斷條匙
真係佩服....
佢地用髮夾來撬
竟然得左....
最好笑都吾係錦
佢地竟然可以反鎖自己
之後行去佩匙同埋租碟...
好難得先去到租碟
一路行一路比人催我地行快D
果招咩五雷轟頂...搞到我個頭勁痛...
E家先知原來黃家豪勁惡魔feel
之後睇碟...
果兩套垃圾碟
第一隻都已經算啦...
第二隻..吾洗講已經訓教啦
之後就懶死吾走...
之前道門吾知咩事...
以為有人敲門..
點知吾係.....果陣陰森既氣氛
多人d會好好多...
其實我未訓著...
係保持模糊狀態
我聽倒不斷有好多聲.....
佢地有d都挨吾住....去左隔離到訓
跟著聽倒佢地睇咩粵語殘片
係道討論劇情....我個位睇吾倒呀
吾知點解我果陣忽然有一刻好清醒
但係醒左又吾知做咩好
又合番埋眼訓過
可憐既林琳...比我果扮訓三招陰左...同人吾同命
之後話咩6點睇新聞....我好想串係6點半囉
然後我都吾知點解自己係自己間房
去到自己間房先知好似未拎被...
諗著再訓過添...
超眼訓....去完嚴重缺錢
我下次打死都吾會再去長洲..
|