mandy9710
mandy9710
暱稱: mandy1021
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
小學BBQ2016
時不留痕
半完不了
2016-04-22
最後一程
文章分類
全部 (115)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 842
今日人氣: 2
累積人氣: 2451
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2012 年 1 月 22 日  星期日   晴天


舊的過去 但願新的真的來臨 分類: 未分類

今日已經係農曆最後一日..

新年倒數到e家話咁快都22日啦

係2011年...

上半年其實都算ok既.....

其實我覺得我入中學既日子都係平平淡淡..

對中學所發生既事情冇咩有好大既興趣

有時都係一件好事來既

開心既時侯淡笑過去..吾開心既事就似乎同我無咩關係錦

吾知點解..我覺得我上到f.3..我覺得好難挨過去

你問我係吾係選科對成績壓力大

錦就肯定吾係..我比想像更平靜..

因為我平時都肯做功課..平時都係我借比抄果d

但到左f.3..我就已經變左抄人地果d

況且平時馬可賓d老師..都係真係教倒書..就算教吾好都起馬有威嚴

今次呢個教英文既老師就真係...

其實我地班就真係吾係好敢作反

但係比佢教左之後,,,

上堂訓教其實好平常..相反吾訓教先係特別既人

我係果d特別既人.

但並吾係因為我好乖錦聽書...

我係係道好勤力係抄緊下堂要交既功課同埋溫其他科

話說有一次

有人監堂...我地班乖到有d假..

因為佢地都吾想個老師走..因為對於他們而言有了英文堂才有番學既動力

但我發覺果次好耦錦上堂..我都係聽吾明佢講d咩

佢上英文堂全講英文..連解釋詞語都係用英文

其實心諗..如果我係識就吾洗來學啦

我認真覺得..還店我都聽吾明..錦我不如用d時間溫其他科

另外有d聽歌同埋玩手機..

話說我吾知個老師係真吾知定假吾知

望著成部手機係台

佢都可以睇吾倒...

我地班就連代買零食服務都出埋出來

上英文堂食野...這半年後..卻成為一個習慣

成績ut果陣..真係嚇左..由上次7變到17

今次考試都算努力左...但要做番f.2既成績就...唉.....

希望新的一年...不要再頹廢落去..

另外...

打波既壓力又愈來愈大

我每一次練完波果份放鬆既感覺....

好似一d都吾好受既感覺..

每一次練波...我都係同一個反應   .. 唉..又練

我覺得2011年呢一年...

真係有d不知所謂既感覺..

其實吾係話過得好差...但係有種過來好渾渾噩噩既感覺

對於係中學既生活而言...我純粹覺得挨過就算啦

係新既一年..我真係想過番d有意義既日子..

希望快d吾洗再打波.....

有多d時間用...

踏入完整既新一年2012..但願新的有新的希望

 






訪客留言 (返回 mandy9710 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]