復活節假話長吾長 話短吾短
咁快就差吾多過完
係呢個假入面都係食,玩,訓
沒有打波的日子...輕鬆得沒法形容
係呢個假入面我比呀媽捉左去海洋公園
要同呀妹玩d超益智機動遊戲..真係悲哀
不過夏日炎炎....可以係d館到歎冷氣都係一件最為不過賞心樂事
成日過得都ok既
之前幾日就同林,廖去張生屋企打麻雀同打邊爐
夏天打邊爐..還好吧
平時就可以話係忙中偷閒..
e家就係閒中再閒
跟住就打麻雀
初頭手氣都吾錯....羸左幾鋪
食完野之後就無羸過
最後林係最贏,廖係最輸
雖然有點不合常理.但這個確實係事實
不論如何..呢一日總比係屋企呆呆咁過充實得多..亦比係練波既時侯舒懷得多
另外講番起假期功課同project
經我咁多年經驗...都後最後一日先做
今次都吾例外..我都係最後一日先做
拎起枝筆都好似吾係好識寫字錦
不過今次既做功課時間比起想像中快好多...
假期總係另我體會到一日過得真係快
另外今次既ut....
我第一次真係努力比心機錦溫書
原來溫書係有用嫁喎
成績..還好..成績真的有點出乎意料..
連未合格既科都幾高...
但係最慘炒左一科....
今次還好考得不差...
下次有咁好彩就好啦...
調位啦....希望調倒同成績最差既人坐..
佢地活生生比我一個要讀書既推動力...
同埋最重要一點佢地可以無限量地提供傾計服務
佢地可以調倒過來就好啦
不過點都好...希望可以考好d..圓圓滿滿的過完f.3
高form的生涯
都吾知可以再有幾多咁無野做既日子..咁休閒既假lu
|