話說今日都係下午去小學到睇小朋友做功課
話說對住佢地真係哭笑不得
我未見過有人可以原始到用交剪刨筆
然後又有人偷左隔離位果本默書簿
然後大聲高呼佢隔離果個0分既佳績
真係…其實我都會好想笑
但又好似吾係幾好…
但佢編呢班多男仔有時真係好嘈
然後又見倒雖然係小朋友
但男女同學坐埋一齊打情罵悄既舉目投足
依家諗番…好似有張生望倒我地十月**既感覺
望倒佢地真係好有果陣自己做小學生既影子
佢地用既筆盒都好似t.t真係超級懷念
然後有個講野有d囗音 真係不禁諗起…
然後又有個入到來每次都張開個囗吾做野
跟住眼鏡又係永世托吾上去真係同謝偉豪一模一樣
唉…一去小學睇功課就好掛住t.t
時間真係過得好快…但依家既時間就過得好慢好慢t.t
|