今日勁無聊囉
晨咁早左身
番學校開會喎!!
去在接牙wing...
好熱牙!!!
11點到左學校
上左圖書館
喺圖書館門口見到Miss徐
之後入左去開會
系到up廢話
勁無聊囉...
up左成粒鐘
之後...
散水...
好熱...好熱咁...
行番去
---------------------------------------------------------我 系 一 條 分 隔 線------------------------------------------------------------------------
到左屋企
換3
唔知邊個邊個話陣間黎我屋企挽
開左冷氣等佢黎
等左好耐好耐之後...
佢到左
開門俾佢囉
但系佢黎左
又唔知有咩好做
系到hea...
hea左好耐好耐...
hea到都唔知幾點
勁悶囉...
|