window.alert(".")

 

                                                                               
Mandy~欣~
mandy_kwan
暱稱: 呀關
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« April 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2009-09-11
2009-09-08
2009-09-06
2009-09-05
2009-09-02
文章分類
全部 (96)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
MiT B ianca @w@!` (biancacheung)
Devil_Dale_p (light_yagami)
s!U賢""♥ ﹏艾LoVe... (csyzoey1995)
朱;) (claire915)
∩_∩ 呀詩 s!uMo ஓ... (wws514)
熊貓=3=!! (a61402439)
屎- *∼∼ (co88lai)
若碎冰心(阿婆) (SZETO_YAN12)
fish- (alyssa09)
Kaytiee.!$&@ (Kate625)
1 (leong1212)
aR巢''_} (joeychau_612)
亞卿 (mandy_1217)
malau B (wendylwi)
Candice (candice_yung)
Mayu Emily;D (emily5588)
麵包仔 (lamwaiyin)
✘ⓎⓘⓝⒼ269★ (poon269)
怡 (chuiyee123)
#.sze (arsze_96823)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 96
留言總數: 63
今日人氣: 0
累積人氣: 2784
2009 年 9 月 6 日  星期日   晴天


2009-09-06 分類: 未分類

哈哈...又到星期日啦

十點同半盈出街

去左西九龍行

好多店都未開呀

之後上左九樓食魚柳

勁好食呀......

之後上左去蘋果商場

買左ATM自動櫃員機錢罌

勁靚呀.......                                                    

之後去左旺角

行下行下.......

去左新世紀

影左好多靚相

之後就返屋企啦

發表時間:2009-09-07 02:53 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 mandy_kwan 的日誌)


baobabii 於 2009-09-08 11:01 AM 發表:
Pass by.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]