2007 年 6 月 18 日 星期一  |
2007-06-18  |
好內冇上過黎啦_____=]
雖然補唔番之前的....但都可以由今日再黎過.....
今日考既係英文,比我想像中難好多呀.....可能仲會唔合格呀_____==
不過今日有得睇[天使街3號 第3集]......ya~~~~
好野,仲淨番ELA呀____++不過我都覺得會好難
因為拼音好多.好難 .歌詞又多.又長.又多問題.唔識答
唉.....我都知呢次兇多吉少 架啦''
由今日開始,就唔洗返功課輔導啦...yaa____
好擔心考試考出黎既成績呀_____==
所以我要加把勁溫ELA,最後一科都要搏呀......
順便題題_____
我個xanga:www.xanga.com/mandy_ling
記住上多啲黎留CM呀______++
|
| 刊登時間:2007-06-18 07:01 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|