 唉**心痛中..
你唔好咁啦..起碼..
我唔會當你係玩具!
2日冇番屋企了..係老豆叫我唔好番去的-3-不過諗住一陣番去~
5-7晚..過左柴灣..搵浩怡=.=
陪左都冇2個鍾就走=3=之後番觀塘..
5-8朝早..過左荃灣..同丫成去彭彭屋企..
夜晚8點幾~過左粉嶺搵峰哥-3-
等到12點=.=終於有張床比我訓=.=
5-9今日..訓到12點幾..比佢嘈醒左.\/.
之後比人丟低響間房度..sd sms and 傾電話with國柱^ ^"
又訓番..訓到6點幾..又比峰哥嘈醒..叫我走..如果唔係佢大鑊=.=
過上水搵佢..比左錢我..我打左比好多人..冇個幫到我=.="唉
搭70x番觀塘..沿途又同國柱sd sms..
番到觀塘=.=落網吧..到而家..唉...
@0@!國柱我要你既cm!
|