 哇哈哈~!
你條粉腸!竟然唔聽我電話~搞到今日白行一趟..
由尋晚4點幾訓到今日晏晝3點幾..訓得算少..2晚冇訓喎..
響某人屋企9訓=]睇左柱哥個婚禮..恭喜..不過你要小心自己..你地真係行埋左ge話..你有咩事咁佢點算?!
夜晚7點幾閃人~閃番九龍..丫鬼\ _ /你好野=]叫我黎你自己又走左去長沙灣..吼..
見到佢個FD..超似丫霆=.=!除左個頭~
之後番觀塘~哈~叫左你出黎..[[心照吧xDD..
去左食米線=.=食左成粒鍾=]
去左APM 9行左一陣~上左11樓間機舖~
玩左拍拍機=.=孖寶兄弟賽車=.=仲有太鼓!
太爽了~第一次玩..試左玩純情!勁舞B UP易好多=]
睇到人玩V2=.=D人好勁!見到都唔想玩=.=又快又難..手腳唔協調~
閃左去網吧=]介紹佢玩勁舞!新人黎講算唔錯~![[我讚緊你丫哈哈
聽日好多野做=]加油吧敏地=]
小穎:
好對唔住!今日放左你飛機=]
聽日補數!
霆:
今日你同我講GE野..唔係冇道理..但佢要搞GE..我阻止唔到..我聽得出你對我失哂望..好對唔住~
|