今日好早就出左去啦~零晨1點~
去左觀塘食燒夜~WITH文杰...[[唔係文傑=.="
之後去左公園度吹~~~[[真係吹~吹風果隻~
中間發生左D野~唔話你知!~
上埋佢屋企=.=
之後佢牙媽番~所以我走~
落左網吧~玩到朝早8點~
之後番屋企訓=.=ZZZ"