 又比人收電話= ="[[老豆正食屎狗.....
星期日..早上響網吧..晏晝出MK~同文傑XD..
響觀塘地鐵站又撞到熟人=.=[[點解次次同你出親街都會撞到熟人嫁@@?!
同佢傾左幾句...[[其實唔止幾句!!XD
出到MK...陪文傑去左某某商場買33~又買左鍊@@"
文傑又型左啦^ ^XD
之後去KFC=.=吹左陣水+飲左杯野[[又係佢請^ ^"
之後去朗豪坊度行...
上左去..又落番黎=.=
去左LAOSMIDDLE行=.=好無奈..比人擺上枱\33/
你夠啦=.=不過D袋又真係幾靚GE~你慢慢草錢買啦=.=加油!
行行下已經覺得暈~所以番歸LU~
番到屋企同老豆嘈\口/忽腰~
牙峯..牙影..牙臣..他他..等等..SORRY!
開番電話話比你地知啦~
|