就算輸掉整個世界都不能失去你~

- 鍾意一個人唔一定要擁有佢,呢個道理我已經體會到
 
-有空既時間先會打,
係度打既我相信都冇咩人睇lo~
因為太耐冇用qooza,
正因為咁,會係度打我最內心既野~
識我又睇過既,睇完就算喇,thx~

 

 
 
mandykaikai

暱稱: MANDY
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
MORE...


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

2008-11-05
2007-10-15
2007-09-27
2007-06-16
2007-06-14


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 
尚無任何好友


:: 我的連結 ::

尚無任何連結


RSS Feed
2007 年 4 月 1 日  星期日                     晴天


2007-04-01
      

又比人收電話=  ="[[老豆正食屎狗.....

星期日..早上響網吧..晏晝出MK~同文傑XD..

響觀塘地鐵站又撞到熟人=.=[[點解次次同你出親街都會撞到熟人嫁@@?!

同佢傾左幾句...[[其實唔止幾句!!XD

出到MK...陪文傑去左某某商場買33~又買左鍊@@"

文傑又型左啦^  ^XD

之後去KFC=.=吹左陣水+飲左杯野[[又係佢請^ ^"

之後去朗豪坊度行...

上左去..又落番黎=.=

去左LAOSMIDDLE行=.=好無奈..比人擺上枱\33/

你夠啦=.=不過D袋又真係幾靚GE~你慢慢草錢買啦=.=加油!

行行下已經覺得暈~所以番歸LU~

番到屋企同老豆嘈\口/忽腰~

牙峯..牙影..牙臣..他他..等等..SORRY!

開番電話話比你地知啦~