 今日呢...~!
出左MK^ ^"
WITH張梓浚&陳俊業/=口=\
食野GE時間仲多過行街囉唔該[[好好反省吧XD
去食PIZZA HUT...
3個人食左207.90$囉唔該!!\口/
覺得超貴!!條氣超唔順!!
我拎左110$出黎埋單!![[死仔出街唔帶錢....信唔信我閃人丫拿?!閃左睇下你係咪比條毛出黎!!]]
影左好多相留念[[XDXD..咁都好影]]
好耐未食過咁勁= ="
今日好似好多人約我...!
我獻出左我D時間黎陪你兩個死機佬...成日打機,,,番屋企都有得打啦...
食野又打...搭車又打...行緊街都打/口\[[正一機佬]]
食完野...!
去左女人街..都係揀唔岩..= ="一定要MARRY嫁咩?!佢又唔係淨係鍾意MARRY=0=
去左7-11買點!買左6800M幣![[心痛死了救命!
勁舞團=搶錢團XD]]
之後去左新之城地庫GE GAME ZONE...
唔夠薑入去...[[未夠秤牙~]]
兩個入左去...我響出面9企...之後出左黎/口\
佢地響度玩果部機...淫呢好鬼大力!![[好恐怖/口\]]
玩左好似有30蚊@@"我比左5蚊佢玩/口\
玩完閃人~!搭地鐵番觀塘!
之後...[[識我GE都唔使問...網吧~]]
就係咁啦~!
我點解唔聽你電話..自己心照啦...
你諗下你響SMS度講過D咩...
我根本冇變過/口\變果個係你
你咁鍾意要人擔心你...而家咪比你試下囉...
開心啦?!你放心..我冇喊到囉唔該..
有咩事又唔同我講...你想點...?!
學你話齋:出句聲...應下機好喎
|