 牙哥我愛爆你=V=
今日難得可以大教訓~仲唔訓番夠本~
訓到2點鍾彈左起身...
諗諗下今日好似約左人...
一路刷牙一路諗~~
終於比我諗番起~牙哥叫我今日帶佢落網吧蒲^ ^"
聽完係咪有D無奈呢@@?XD
成6點先出去~出到去..食左一碗麵!!哥要加底= ="[[咁大食嫁你~
之後一路行一路吹水....!之後上佢屋企!
冇耐之後落左佢樓下GE 365網吧~!坐到而家!!
老闆條女比左部廢機比我!個鍵盤硬到乜咁!!\口/
叫我點玩勁舞=.=?呵~算..今日專攻 B UP
玩到差唔多舖舖到嬴-22-冇MOOD~
呵~今個假期冇乜野做~
冇人約我-222222-
洪興哥-22-文傑-22-
你兩個走唔甩嫁啦~
洪仔..&影...&丫臣~
留個CM好喎=.=
|