 而家差唔多5點=.=
先打日記=.=
但其實冇乜野打=.=[[學了siu巡XD
有咩講呢=V="?
諗到了...
我要多謝2個人@@"
但不能說出他們的名字..
只因他們身份特殊@@
但無論如何我都要多謝你兩個^ ^
你地4月10日奮不顧身來救我=.="
太感激你地=V='
如果唔係我比人塔上差館都似=.=
如果你地睇到的話...留個言吧~
記住用化名=.=
費是比人煩=.="
你知嫁啦=.=~豬''
真的萬分感激你地兩個^ ^
唔該你...
唔好見我一ONLINE就問我''你又去網吧牙?!''
咩又牙=.="我成日去咩=.="?
我想睇下月尾@@妳有冇黎>~<
妳冇黎我就真係仆街了~
求下妳...妳一定要黎!
|