好悶=.="
勁舞=.="
哈=.="
冇野打=.="
愈黎愈悶=.="<---點解成日都係呢個符號=.=?
到底邊個有睇開我日記=.=?
我真係想知^ ^"<---終於轉左~
呢個假期..冇做過功課..冇睇過書..冇約過羅中GE人出黎玩..點算..被孤立了
唔想番番學=.="又未夠秤做野=.=
RE之之:
多謝你=V="
得閒出黎玩=3="
RE SIU巡:
你有野打..好短果隻囉=.="