就算輸掉整個世界都不能失去你~

- 鍾意一個人唔一定要擁有佢,呢個道理我已經體會到
 
-有空既時間先會打,
係度打既我相信都冇咩人睇lo~
因為太耐冇用qooza,
正因為咁,會係度打我最內心既野~
識我又睇過既,睇完就算喇,thx~

 

 
 
mandykaikai

暱稱: MANDY
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
MORE...


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

2008-11-05
2007-10-15
2007-09-27
2007-06-16
2007-06-14


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 
尚無任何好友


:: 我的連結 ::

尚無任何連結


RSS Feed
2007 年 4 月 13 日  星期五                     晴天


2007-04-13
      

好悶=.="

勁舞=.="

哈=.="

冇野打=.="

愈黎愈悶=.="<---點解成日都係呢個符號=.=?

到底邊個有睇開我日記=.=?

我真係想知^ ^"<---終於轉左~

呢個假期..冇做過功課..冇睇過書..冇約過羅中GE人出黎玩..點算..被孤立了

唔想番番學=.="又未夠秤做野=.=

RE之之:

多謝你=V="

得閒出黎玩=3="

RE  SIU巡:

你有野打..好短果隻囉=.="