| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 6 日 星期一  |
| 去左司煒屋企-v- |
分類: 未分類 |
今日去左司煒屋企呀
好耐都冇去啦-﹏-
其實....琴晚我挽緊電腦個陣
無意中望出窗
見到有個身影好似司煒喎
開頭唔係好肯定嫁
但係當我見到司煒媽咪個陣就確定左
隨即打比司煒-v-
問下佢去邊
之後佢返到屋企再度打比我
我地就係到傾啦
傾傾下我就問佢聽日會唔會出街
如果唔出就上佢屋企-v- keke
佢唔出街...所以我今日就上左去佢屋企啦

我係2點到啦就上左佢屋企
其實佢住係我隔離樓
所以去佢屋企係好方便
我上佢屋企既原因除左係想同司煒傾下之外
另一個原因係睇下佢姪女
好耐冇見佢啦
佢都唔記得左我係邊個lu
見返佢之後大左好多
已經識行識講野啦

同司煒傾左好多野呀
係咁多fd之中
同佢傾計係最好-v-
同佢講完都覺得自己以前同而家都冇咩分別
haha
好無奈呢

本來5點9到走嫁啦
之後司煒叫我陪佢去商場買野
就一齊去
佢諗住夾糖
但係行左好多個圈都搵唔到佢想要個隻
不過最後都係買左
返到屋企岩岩好6點-﹏-
|
2009 年 7 月 4 日 星期六  |
| 去左西九 |
分類: 未分類 |
今日同鍾嘉琪去左西九..
其實好耐之前已經約好嫁啦...
搵日一齊出街

1點半就係深水埗地鐵站c出口等
我遲左幾分鐘先到...
sor呀..鍾嘉琪
之後就出發去西九lu...
去到之後..聽到有人係到唱歌-v-
但係聽落怪怪地
加上又唔知係咩歌...
so就上左去lu..
上左3樓..
鍾嘉琪話行下先
so就係3樓行完再上5樓行
行完之後就去影貼紙相lu..
首先上去6樓睇下先
但係簡黎簡去都簡唔到岩心水
之後就上左去9樓
又係簡唔到-3-
最後決定去返6樓到影
個部機影完上面個個鏡頭又要影下面個個
差d攰死....
我覺得影得都ok既-v-

影完之後
鐘嘉琪話上去9樓挽打鼓喎
咁咪去囉
不過我都係係到睇嫁姐-v-
挽左3次就走人
走個陣聽到有人唱衛蘭既「就算世界無童話」
之後我就話落去聽下先走
不過落到去都差唔多聽完lu..
之後鍾嘉琪呀媽(應該)打黎叫佢返屋企
之後就走人lu....

同鍾嘉琪出街幾開心=v=
下次再約佢=﹏= |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 68 | »
|