Cursor by www.Soup-Faerie.Com
mandykawaii
暱稱: 粟米♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-20
2010-10-13
2010-10-07
2010-09-09
珊珊 生日快樂呀:]
文章分類
全部 (136)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
司煒♥
Su珊 (gem1456)
賴秀♥
BX (zzBXzz)
I'M (ivy753951)
↓●○...JEssICa...○... (jessica_yy)
Don (lautinpo)
芷君♥
SSMING(L) (SSMing)
欣欣♥
- (xanthechui)
M.K.Pun (MKPun)
※Candy囡囡※ (candywong29)
♥shirley♥ (liangxueying)
secret (heroroy)
Freed0M (SIu_d0M)
-'ヾ ♥.鍵 ツ²ˊ (KiN30539)
癲小;$ (l0vesiudin)
魚子醬 (CTszYu)
kiko♥
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 625
今日人氣: 7
累積人氣: 7818
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 6 日  星期一   晴天


去左司煒屋企-v- 分類: 未分類

今日去左司煒屋企呀

好耐都冇去啦-﹏-

其實....琴晚我挽緊電腦個陣

無意中望出窗

見到有個身影好似司煒喎

開頭唔係好肯定嫁

但係當我見到司煒媽咪個陣就確定左

隨即打比司煒-v-

問下佢去邊

之後佢返到屋企再度打比我

我地就係到傾啦

傾傾下我就問佢聽日會唔會出街

如果唔出就上佢屋企-v- keke

佢唔出街...所以我今日就上左去佢屋企啦

 

   

我係2點到啦就上左佢屋企

其實佢住係我隔離樓

所以去佢屋企係好方便

我上佢屋企既原因除左係想同司煒傾下之外

另一個原因係睇下佢姪女

好耐冇見佢啦

佢都唔記得左我係邊個lu

見返佢之後大左好多

已經識行識講野啦

 

同司煒傾左好多野呀

係咁多fd之中

同佢傾計係最好-v-

同佢講完都覺得自己以前同而家都冇咩分別

haha

好無奈呢

本來5點9到走嫁啦

之後司煒叫我陪佢去商場買野

就一齊去

佢諗住夾糖

但係行左好多個圈都搵唔到佢想要個隻

不過最後都係買左

返到屋企岩岩好6點-﹏-

 



2009 年 7 月 4 日  星期六   晴天


去左西九 分類: 未分類

今日同鍾嘉琪去左西九..

其實好耐之前已經約好嫁啦...

搵日一齊出街

 

1點半就係深水埗地鐵站c出口等

我遲左幾分鐘先到...

sor呀..鍾嘉琪

之後就出發去西九lu...

去到之後..聽到有人係到唱歌-v-

但係聽落怪怪地

加上又唔知係咩歌...

so就上左去lu..

上左3樓..

鍾嘉琪話行下先

so就係3樓行完再上5樓行

行完之後就去影貼紙相lu..

首先上去6樓睇下先

但係簡黎簡去都簡唔到岩心水

之後就上左去9樓

又係簡唔到-3-

最後決定去返6樓到影

個部機影完上面個個鏡頭又要影下面個個

差d攰死....

我覺得影得都ok既-v-

影完之後

鐘嘉琪話上去9樓挽打鼓喎

咁咪去囉

不過我都係係到睇嫁姐-v-

挽左3次就走人

走個陣聽到有人唱衛蘭既「就算世界無童話」

之後我就話落去聽下先走

不過落到去都差唔多聽完lu..

之後鍾嘉琪呀媽(應該)打黎叫佢返屋企

之後就走人lu....

 

同鍾嘉琪出街幾開心=v=

下次再約佢=﹏=