Cursor by www.Soup-Faerie.Com
mandykawaii
暱稱: 粟米♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-20
2010-10-13
2010-10-07
2010-09-09
珊珊 生日快樂呀:]
文章分類
全部 (136)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
司煒♥
魚子醬 (CTszYu)
. (h0ney0v0)
SSMING(L) (SSMing)
薯 (SillySu)
=*I just WanT u TO k... (rodneyho2006)
- (xanthechui)
寶♥
賴秀♥
景欣♥
I'M (ivy753951)
yoyo (yoyo6704)
粱鎂♥
↓●○...JEssICa...○... (jessica_yy)
呀婆♥
♥BaoJai` (jennifer428)
|.ˊPledge.'κ² (djdavid)
怡♥
呀君♥
丘愷欣♥
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 625
今日人氣: 13
累積人氣: 7824
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 2 日  星期四   晴天


放假以黎第一次出街-v- 分類: 未分類

其實係琴日既事黎嫁啦...

不過琴日唔記得打,

所以今日就打返啦...

個陣我仲訓緊覺嫁...

4點幾個陣..

之後有個電話打黎..

原來係燕儀,

佢問我得唔得閒,

我話得之後佢就叫我陪佢去書局買暑期作業

本來佢以為美孚個間商務有嫁

但可能因為個到細得禁

冇佢想要個本

之後佢就話去青衣城到睇下喎..

我地又唔知青衣係邊條線..

就去問個d職員

個個人就叫我地搭返去南昌站再轉-3-

咁我地咪去囉...

但係又唔知青衣個條線係邊

就係到又上又落-0-

好彩搵到個陣咁岩有車到姐...

去到之後..

就搵下邊層有書局

then搵到3聯..係2樓

去到就即刻搵個本作業

本來諗住走嫁啦

但係燕儀話睇下d小說先

咪睇下囉

睇左一陣就走啦

本來以為返去係係同一個地方答返去

我地入左閘

我本來想即刻沖入去

好彩燕儀叫住我-3-唔係真係又搭錯車

then就落去搭車走人

返到去.燕儀話去商場買野喎

咁咪去囉..

之後就返屋企lu...



2009 年 6 月 24 日  星期三   晴天


派晒卷-3- 分類: 未分類

唉..

已經對晒卷啦...

d成績又係有d跌左有d高左咁啦(費話)

不過...............

真係好唔好彩既就係,,,,

數學唔合格-0-

真係衰............

報報分啦...

地理: 76 (難得咁高分-v-")

DT : 59 (退左好多呀)

普通話: 80 (同上次差唔多啦)

音樂: 62 (haha..今次終於都合格啦..但係都係差-3-)

LAS: 74

HE: 74

電腦: 63 (又係退晒)

中史: 72 (ma ma地啦)

中文作文: 67 (以為得個5字頭)

中文(語文): 74 (ok啦..)

科學: 50 (岩岩合格呢-﹏-)

數學: 40 (唔合格-3-仲要差成10分先合格呀>.<總分都唔合格)

英文(listening): 55/76

英文(作文): 61

英文(語文): 99/140

唉,,,,希望其他科可以幫我拉返高d平均分啦...

唔係真係死得啦...

數學一次又一次咁退步..

真係死得....

聽日開始提早放暑假lu..

唉...連結業禮都要取消...

個日返去只係囉d書單等等個d就算啦...

咁快就要放假...真係慘..