今日係我覺得返學最享受既一日..
因為今日係會考..
佢地可能會用左我地班同B班既班房...
所以我地去左30號室..姐係6樓到上堂..
今日可以自己簡位..
講下個座位編排啦~淨係講我坐個行 kaka =﹏=
鍾嘉琪 朱淑欣
盧韻瑜 董占敏
柯穎彤 丘愷欣
殷巧聰 李麗兒
我 李珊珊
梁藹媛 姚倩塋
其他唔講啦~
小息個陣上上落落咁..
好煩..係6樓個到又悶死..
中文堂呀sir同我地溫書....
數學堂個陣勁好笑...
我地做緊功課個陣...
姚倩塋講返佢搭巴士個陣既倩景...'
佢仲扮埋個樣出黎...
嘩...笑到我肚痛...
今日成堂數學堂差唔多係狂笑囉!!!!!
第一次上堂係咁開心嫁!~ ^v^
|