今日真係陰公...
我食完飯已經係1點鐘...
我打比司煒..問下佢可唔可以陪我出去剪頭髮..
但佢問左佢呀媽..
佢呀媽就話 " 新年留留剪咩頭髮,係咩傻嫁?! "
嘩..我聽到個陣時勁hurt囉!!
咁人地諗住新一年用一個新形象黎迎接呀ma..
無啦啦咁話我... ./\.
搞到我又冇人陪喎..
我最憎就係自己一個出街..
加上我去個間髮廊係專呃細佬仔錢既..
如果冇人陪我去..佢收多我錢我都唔係幾敢係到嘈..
不過我都算啦!!
我自己一個去左剪頭髮...
去到之後..我就問個個唔知係咪老闆既男人剪髮要幾多錢..
但個個男人好似勁唔想答咁囉!!
之後佢都係答左...
但答完之後..佢狂問我要唔要e d 個d咁..
我話唔要...佢e d咁既人...我先至唔理你...
之後另一個男人幫我剪頭髮個陣時...
佢呢就叫剪頭髮個個叫我做埋局油平d比我..
但我係聽到嫁囉...
之後呢佢就係到問啦喎...
妹妹..你做埋局油啦!!我未等佢問完已經答唔要...
佢又死要臉..係到問我之前有冇黎過...
我咪話有囉!!!!!
幫我剪頭髮個個男人..佢開頭已經剪左一次我d陰..
臨未個陣時又再剪過喎...
嘩..頂佢個肺呀!!!剪到勁怪囉!!!
唉..都唔知返學點見人...
之後個男人收錢個陣時仲話要收服務費囉!!
個陣時我都費時嘈...照比...
返到屋企..呀媽問我係咪29蚊..
我咪答佢係呀..但佢收多我6蚊話係服務費...
我知一講左佢就係到嘈...
我都估到嫁啦!!!!係到be li ba la...
佢有句講到話...「養到你e d咁既廢柴呢真係慘囉」..
嘩..一聽到我火都黎埋...佢仲要繼續嘈..
之後我即刻同珊珊講...
點知我講講下喊左出黎囉!!
當然我冇喊出聲...so冇人知道我喊..
平時我呀媽成日都當我係呀四..
乜而家屋企得我一個係人嫁炸...我呀哥唔係人咩..
成日都係到叫我做e樣做個樣..冇一次係叫我呀哥嫁囉!!!
做錯小小野就係到鬧...我呀哥平時係我呀媽面前爆粗呀,佢都唔鬧呀!!
而家又係到鬧我...
既然我咁蠢呀!!做咩生我出黎呀!!!
做咩成日係到叫我做野呀!!!!
我都係人黎嫁...唔係你隻狗呀!!!講野唔識得理下人感受嫁...成日都係咁!! |