Cursor by www.Soup-Faerie.Com
mandykawaii
暱稱: 粟米♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-20
2010-10-13
2010-10-07
2010-09-09
珊珊 生日快樂呀:]
文章分類
全部 (136)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
I'M (ivy753951)
倩鎣♥
薯 (SillySu)
西瓜,震蛋,陳震蛋 (chchan0218)
★.膠K (MRK_0322)
粱鎂♥
寶♥
Riva♥
癲小;$ (l0vesiudin)
聰仔 (lcc215)
♥BaoJai` (jennifer428)
琪琪♥
嫻嫻♥
- (xanthechui)
呀餅♥
關丹♥
珊珊♥
怡♥
※Candy囡囡※ (candywong29)
--- (shabiweihao)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 625
今日人氣: 1
累積人氣: 7847
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 29 日  星期四   晴天


出去做專題.. 分類: 未分類

難得今日出街..

但好可惜係出去做專題..

我今日遲左一分鐘呀..

但原來珊珊都遲到..但呀姚倩塋早左到..

佢可能唔見我地,so去左A出口等...

 

今日我汁野個陣時..順便睇下部相機係唔係到..

但係我唔見係隻袋入面...

狂係到搵..搵到2點3都搵唔到..

點知係我驚到屎個陣時...

再搵多次隻袋...點知原來係隻袋到囉!!

勁無奈....~.~

搞搞下搞到2點4先出門...

真係屎得..實遲晒到,,搞到我行得快一快..

人地以為我趕住去投胎 -0-

但好彩都係遲到1分鐘....

 

等齊人之後..就即刻出發..

本來諗住叫珊珊帶路..

但佢話唔記得左...咁就問呀姚倩塋...

佢話知..so叫左佢帶路...

第一站去左太子廟...

影完相睇完d資料之後..

就去下一個地點...但行黎行去都唔知邊到有...

行行下行返去頭先個個地方..

原來個到有2個廟..一個係太子廟..一個係天帝廟..

搞點啦!!仲剩返一個...之後就行呀行..

終於搵到啦!!係天后廟...

 

搞點晒之後..

珊珊話去富昌個到做功課..

順便挽千秋  +v+

挽左一陣...

我就問呀珊珊一d野!!

之後我就係到講我小學唔開心d野!!

本來今日悶到嘔...搞到冇咩心情..

但同呀珊珊講晒d野之後..

舒服左好多!!  真係唔知點解呢!!  ^.^



2009 年 1 月 28 日  星期三   晴天


係香港過新年少左好多$$呀! >.< 分類: 未分類

 

唉...今年係香港過新年真係慘..

香港又冇乜親戚朋友..

搞到d利士錢少左好多..

唉...過左咁耐..我淨係收到3封利士炸..

bu..又冇人黎拜年喎...

真係有冇搞錯

 

而家仲要日日留係屋企都唔知做乜..

悶到嘔..琴晚表姐同表弟黎左屋企食飯...

但表妹同佢呀爸返左大陸..

so冇黎到..而我呀姨呢佢就要返工,,,

so都冇黎....唉..日日係咁過..

真係悶死人啦!!

又唔想do homework喎...

一見到d功課都想屎~

 

咁多位...祝你地係新一年都開開心心啦!!

新年快樂呀!!  ^v^